Бухгалтерія – невід’ємна частина успіху справи будь-якого приватного підприємця чи державної компанії. З її допомогою здійснюється аналіз уже наявних фінансових результатів, акцентування на сильних та слабких сторонах ведення бізнесу, а також приймаються рішення щодо оптимізації та підвищення ефективності роботи підприємства.

Всі ці заходи стають більш продуктивними при використанні спеціального програмування. Один з таких ресурсів – ПЗ M.E.Doc розроблене та впроваджуване компанією СТ Центр. Доступ до такої програми у вас – ключ до успіху та активної життєдіяльності вашого бізнесу.

Специфіка та можливості M.E.Doc

Головна перевага у функціонуванні такої програми – це суттєва економія часу фінансового працівника. Оформлення поточної документації, створення, відправлення та підписання накладних проходитимуть протягом буквально кількох хвилин. Наша компанія надає всі послуги медок Житомир, пов’язані з сервісом – налаштування програми, навчання, супровід, постійну підтримку – в режимі гарячої лінії, віддалено або навіть у вигляді приїзду нашого спеціаліста безпосередньо в офіс.

Що ж до самої роботи з програмою, то можливості її практично не обмежені. Використовуючи сервіс, бухгалтерія вашого закладу зможе здійснювати такі дії:

  • реєстрація документів щодо накладних, податкових, оформлення квитанцій, витягів з реєстру;
  • створення звітної документації з ПДВ, надсилання її до відповідних органів;
  • формування та перевірка звітів, що передаються до контролюючих інстанцій;
  • отримання поточних довідок із контролюючих організацій;
  • шифрування та підпис будь-якого документа з використанням ЄЕП;
  • ведення облікових документів щодо заробітної плати;
  • перевірка, роздруківка, архівація документів на електронних носіях;
  • одержання звітності від філій з метою її консолідації;
  • обмін документами із контрагентами в електронному режимі;
  • аналітика фінансових звітів

Перерахований список містить лише базові можливості роботи ПО M.E.Doc – насправді її функціонал набагато ширший. У цьому вже переконалися ті, хто користується послугою компанії СТ Центр, а також зможуть переконатися і ті, хто планує впровадити програму в діяльність своєї компанії.

У чому переваги M.E.Doc?

Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, зручна система управління, а також можливість спробувати її можливості в демоверсії – те, що одразу приваблює людей, які бажають успішно працювати і добре заробляти. Цей програмний продукт може бути використаний усіма видами підприємств, які користуються різними системами оподаткування. Робота з програмним забезпеченням проводиться по 3000 бланках звітів встановленого зразка в електронному режимі. Замовляючи послугу у нас, ви можете розраховувати на:

  • регулярні оновлення – база даних сервісу постійно поповнюється новими бланками, які вводяться у дію відповідними органами України;
  • надійність – особлива система шифрування дозволяє гарантувати повну конфіденційність даних у документах;
  • індивідуальність – за допомогою розділу «Звітність» ви маєте можливість сформувати свій пакет електронних документів для роботи;
  • ручний автоматичний помічник – ця опція програми дозволяє виключити етап багаторазової перевірки документа, оскільки заповнення реквізитів буде проходити автоматично.

Спробувати працювати з сервісом, а також подати заявку на оплату пакета обслуговування ви зможете прямо на сайті нашої компанії.